wtorek, 15 lipca 2014

Uwaga! Ogłoszenie!

   Bardzo się cieszę, że tyle osób czyta mojego bloga. Jest mi miło, że ktokolwiek zostawia komentarze, ale nie będę się po raz kolejny rozpisywać na ten temat. Ogłoszenie ma być ogłoszeniem, a nie listem. Więc chciałam powiedzieć, że po przeczytania komentarzy pod ostatnim postem stwierdziłam, że macie rację. Vanessa zaczyna się zmieniać, a w sumie lubiłam ją taką jaka jest. Macie rację. To było dziwne ta jej radykalna zmiana. Dlatego, poprawiłam nieco rozdział 16. Teksty nie są już tak wulgarne. Niektórych słów nie mogłam usunąć, bo było to zbyt trudne, ale osobiście twierdzę, że słowo "cholera" nie jest przekleństwem xD Ale to tylko moje skromne zdanie. Treść rozdziału niemal wcale się nie zmieniła i moje poprawki nie mają wpływu na bieg historii, chyba że rozmowa z Kenem po wyjściu Vanessy z łazienki. Pozdrawiam i przepraszam za popełniony błąd :) A na pocieszenie rysunek. Znajduje się w galerii. Wiem, że to żadna nagroda, bo koszmarny, ale nie miałam innego pomysłu :)

2 komentarze:

  1. Ilością komentarzy Kimiko nie przebijesz. Z resztą to opowiadanie mi się nie podoba od dłuższego czasu z wielu powodów i choć byś je argumentowała do woli, to moje odczucia co do tego tworu się nie zmienią. To mój ostatni komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, tak czy siak dziękuję Ci za poświęcony czas :)

      Usuń